Ezután a reklámok is becsipognak majd a Facebook Messengeren
Eddig, ha bejelzett a Messenger alkalmazás, biztosak lehettünk benne, hogy valamelyik ismerősünk (ismerőse) írt ránk. Ez most megváltozik.
Eddig, ha bejelzett a Messenger alkalmazás, biztosak lehettünk benne, hogy valamelyik ismerősünk (ismerőse) írt ránk. Ez most megváltozik.
A jó “content”, vagyis a tartalom feltétele többek között a témaválasztás, a megfelelő időzítés – plusz nem árt néha egy kis szerencse sem. Íme, néhány tipp, hogyan alkothat cége számára érdekes, inspiráló és hasznos tartalmat.
Sem a remek honlap, sem a lájkszaggató közösségi webes jelenlét nem elégséges feltétele annak, hogy egy online üzlet beinduljon. Az egyik, angolszász vidéken divatos, itthon még kevesek által ismert csodafegyver a growth hacking.
Hogyan célozzuk a lehető leghatékonyabban potenciális vásárlóinkat? Ebben lehet segítségünkre a remarketing, ami nem valami titokzatos csodafegyver, „csupán” egy olyan eszköz, amely célzottan találja meg és látja el információval a mi termékeinkre, szolgáltatásunkra valóban kíváncsi közönséget. Íme 6 kihagyhatatlan remarketing tipp, amivel ez valóban sikerülhet.
A nagyobb vállalatok ugyanúgy hirdetnek hírszájtokon, mint Facebookon és a Google rendszerében. De mit tehet, hova menjen egy jóval kisebb összegből gazdálkodó kis- és középvállalkozó, melynek a leglátogatottabb magyar médiumok szóba sem jöhetnek? És mit tehet az a cég, amelyik eleve csak egy városra vagy megyére fókuszál? Máris jönnek a válaszok.
Új funkciót vezetett be oldalainál a Facebook, így mostantól egy márka által szervezett egyetlen eseményről sem maradnak le a rajongók.
Az AdWords az egyik legnépszerűbb és leghatékonyabb online hirdetési eszköz. De csak akkor lehet „csodafegyver”, ha betartunk pár alapvető játékszabályt. Fehér Márton, Google-szakértő összegyűjtötte az 5 leggyakoribb hibát, amelyeket fontos elkerülnünk!
Saját maga gyártotta le a tricikli összes alkatrészét, így az belekerült 2,5 millió forintba is, ettől lett egyedi a járgány, amiről kávét fog árulni egy olyan vállalkozó Debrecenben, aki amúgy állami alkalmazott is.
Videós hirdetéseket készítenek a sztárok a multiknak, amelyeket zabálnak a látogatók.
Tom Szaky újrahasznosított szemétből vált milliárdossá, most fikciós realytit forgat.
A Google segítségével ma már szinte bármit mérni lehet egy honlapon, azonban nem mindent érdemes, és van, amit egyszerűen muszáj.
Ötletes és szórakoztató kampányok, amiket zabálnak a fogyasztók. A kulcsszó: a kreativitás.