#online marketing




Hogyan érhetjük el, hogy látogatóink visszatérjenek weboldalunkra?
 

Hogyan érhetjük el, hogy látogatóink visszatérjenek weboldalunkra?

Hogyan célozzuk a lehető leghatékonyabban potenciális vásárlóinkat? Ebben lehet segítségünkre a remarketing, ami nem valami titokzatos csodafegyver, „csupán” egy olyan eszköz, amely célzottan találja meg és látja el információval a mi termékeinkre, szolgáltatásunkra valóban kíváncsi közönséget. Íme 6 kihagyhatatlan remarketing tipp, amivel ez valóban sikerülhet.

HVG Konferencia HVG Konferencia

Honnan dől a lé? Útiterv neten hirdető vállalkozóknak
 

Honnan dől a lé? Útiterv neten hirdető vállalkozóknak

A nagyobb vállalatok ugyanúgy hirdetnek hírszájtokon, mint Facebookon és a Google rendszerében. De mit tehet, hova menjen egy jóval kisebb összegből gazdálkodó kis- és középvállalkozó, melynek a leglátogatottabb magyar médiumok szóba sem jöhetnek? És mit tehet az a cég, amelyik eleve csak egy városra vagy megyére fókuszál? Máris jönnek a válaszok.




Miben hasonlít Schobert Norbi a Tescóhoz és a Sparhoz?
 

Miben hasonlít Schobert Norbi a Tescóhoz és a Sparhoz?

Azzal érdemes számolni, mennyit kereshetünk egy látogatón, ahelyett, hogy abból indulunk ki, mennyit költhetünk egy látogató megszerzésére - hangzott el egyebek mellett a Privátbankár webstratégiáról szóló konferenciáján. A rendezvényen mások mellett Schobert Norbi, illetve a Tesco és a Spar képviselői is beszéltek a netes stratégiájukról.

hvg.hu hvg.hu

Guruló kávéház indul Debrecenben
 

Guruló kávéház indul Debrecenben

Saját maga gyártotta le a tricikli összes alkatrészét, így az belekerült 2,5 millió forintba is, ettől lett egyedi a járgány, amiről kávét fog árulni egy olyan vállalkozó Debrecenben, aki amúgy állami alkalmazott is.

Ember Zoltán Ember Zoltán






Öt tipp, hogy írjon ütős szöveget cégének
 

Öt tipp, hogy írjon ütős szöveget cégének

A jó “content”, vagyis a tartalom feltétele többek között a témaválasztás, a megfelelő időzítés – plusz nem árt néha egy kis szerencse sem. Íme, néhány tipp, hogyan alkothat cége számára érdekes, inspiráló és hasznos tartalmat.

Kertész Attila Mihály Kertész Attila Mihály