Ezután a reklámok is becsipognak majd a Facebook Messengeren
Eddig, ha bejelzett a Messenger alkalmazás, biztosak lehettünk benne, hogy valamelyik ismerősünk (ismerőse) írt ránk. Ez most megváltozik.
Eddig, ha bejelzett a Messenger alkalmazás, biztosak lehettünk benne, hogy valamelyik ismerősünk (ismerőse) írt ránk. Ez most megváltozik.
Nem titok, hogy a Facebook a hirdetésekből tartja fenn magát, de az üzenetküldő alkalmazását eddig elkerülték a reklámok. Egy most kiszivárgott dokumentum szerint ez hónapokon belül változhat.
Sem a remek honlap, sem a lájkszaggató közösségi webes jelenlét nem elégséges feltétele annak, hogy egy online üzlet beinduljon. Az egyik, angolszász vidéken divatos, itthon még kevesek által ismert csodafegyver a growth hacking.
Hogyan célozzuk a lehető leghatékonyabban potenciális vásárlóinkat? Ebben lehet segítségünkre a remarketing, ami nem valami titokzatos csodafegyver, „csupán” egy olyan eszköz, amely célzottan találja meg és látja el információval a mi termékeinkre, szolgáltatásunkra valóban kíváncsi közönséget. Íme 6 kihagyhatatlan remarketing tipp, amivel ez valóban sikerülhet.
A nagyobb vállalatok ugyanúgy hirdetnek hírszájtokon, mint Facebookon és a Google rendszerében. De mit tehet, hova menjen egy jóval kisebb összegből gazdálkodó kis- és középvállalkozó, melynek a leglátogatottabb magyar médiumok szóba sem jöhetnek? És mit tehet az a cég, amelyik eleve csak egy városra vagy megyére fókuszál? Máris jönnek a válaszok.
Új funkciót vezetett be oldalainál a Facebook, így mostantól egy márka által szervezett egyetlen eseményről sem maradnak le a rajongók.
Az AdWords az egyik legnépszerűbb és leghatékonyabb online hirdetési eszköz. De csak akkor lehet „csodafegyver”, ha betartunk pár alapvető játékszabályt. Fehér Márton, Google-szakértő összegyűjtötte az 5 leggyakoribb hibát, amelyeket fontos elkerülnünk!
Azzal érdemes számolni, mennyit kereshetünk egy látogatón, ahelyett, hogy abból indulunk ki, mennyit költhetünk egy látogató megszerzésére - hangzott el egyebek mellett a Privátbankár webstratégiáról szóló konferenciáján. A rendezvényen mások mellett Schobert Norbi, illetve a Tesco és a Spar képviselői is beszéltek a netes stratégiájukról.
Saját maga gyártotta le a tricikli összes alkatrészét, így az belekerült 2,5 millió forintba is, ettől lett egyedi a járgány, amiről kávét fog árulni egy olyan vállalkozó Debrecenben, aki amúgy állami alkalmazott is.
Nemzetközi piacra, magánszemélyeknek értékesítenének.
A Google segítségével ma már szinte bármit mérni lehet egy honlapon, azonban nem mindent érdemes, és van, amit egyszerűen muszáj.
Ötletes és szórakoztató kampányok, amiket zabálnak a fogyasztók. A kulcsszó: a kreativitás.
Egy tanácsadó szerint a magyar cégeknek le kellene válni a Facebookról.
Fontos egy szabályrendszer kialakítása a közösségi média használathoz, hogy megelőzhesse a hitelrontást, amelyet egy nem kívánt tartalom szabadíthat cégére.
A jó “content”, vagyis a tartalom feltétele többek között a témaválasztás, a megfelelő időzítés – plusz nem árt néha egy kis szerencse sem. Íme, néhány tipp, hogyan alkothat cége számára érdekes, inspiráló és hasznos tartalmat.
Összeszedtük az ismertebb cégeket, amelyek logót váltottak idén.
Videós hirdetéseket készítenek a sztárok a multiknak, amelyeket zabálnak a látogatók.
Tom Szaky újrahasznosított szemétből vált milliárdossá, most fikciós realytit forgat.
Az email marketing nagyon hatékony eszköz a kisvállalkozások kezében. De nem mindegy, mikor küldjük ki a hírlevelet. Vagy mégis?
És ez Magyarországon is gyorsan el fog terjedni.