Erre figyeljen, ha nem akarja leégetni cégét
Fontos egy szabályrendszer kialakítása a közösségi média használathoz, hogy megelőzhesse a hitelrontást, amelyet egy nem kívánt tartalom szabadíthat cégére.
Fontos egy szabályrendszer kialakítása a közösségi média használathoz, hogy megelőzhesse a hitelrontást, amelyet egy nem kívánt tartalom szabadíthat cégére.
Eddig, ha bejelzett a Messenger alkalmazás, biztosak lehettünk benne, hogy valamelyik ismerősünk (ismerőse) írt ránk. Ez most megváltozik.
A jó “content”, vagyis a tartalom feltétele többek között a témaválasztás, a megfelelő időzítés – plusz nem árt néha egy kis szerencse sem. Íme, néhány tipp, hogyan alkothat cége számára érdekes, inspiráló és hasznos tartalmat.
Nem titok, hogy a Facebook a hirdetésekből tartja fenn magát, de az üzenetküldő alkalmazását eddig elkerülték a reklámok. Egy most kiszivárgott dokumentum szerint ez hónapokon belül változhat.
Sem a remek honlap, sem a lájkszaggató közösségi webes jelenlét nem elégséges feltétele annak, hogy egy online üzlet beinduljon. Az egyik, angolszász vidéken divatos, itthon még kevesek által ismert csodafegyver a growth hacking.
Hogyan célozzuk a lehető leghatékonyabban potenciális vásárlóinkat? Ebben lehet segítségünkre a remarketing, ami nem valami titokzatos csodafegyver, „csupán” egy olyan eszköz, amely célzottan találja meg és látja el információval a mi termékeinkre, szolgáltatásunkra valóban kíváncsi közönséget. Íme 6 kihagyhatatlan remarketing tipp, amivel ez valóban sikerülhet.
A nagyobb vállalatok ugyanúgy hirdetnek hírszájtokon, mint Facebookon és a Google rendszerében. De mit tehet, hova menjen egy jóval kisebb összegből gazdálkodó kis- és középvállalkozó, melynek a leglátogatottabb magyar médiumok szóba sem jöhetnek? És mit tehet az a cég, amelyik eleve csak egy városra vagy megyére fókuszál? Máris jönnek a válaszok.
Új funkciót vezetett be oldalainál a Facebook, így mostantól egy márka által szervezett egyetlen eseményről sem maradnak le a rajongók.
Az AdWords az egyik legnépszerűbb és leghatékonyabb online hirdetési eszköz. De csak akkor lehet „csodafegyver”, ha betartunk pár alapvető játékszabályt. Fehér Márton, Google-szakértő összegyűjtötte az 5 leggyakoribb hibát, amelyeket fontos elkerülnünk!
Azzal érdemes számolni, mennyit kereshetünk egy látogatón, ahelyett, hogy abból indulunk ki, mennyit költhetünk egy látogató megszerzésére - hangzott el egyebek mellett a Privátbankár webstratégiáról szóló konferenciáján. A rendezvényen mások mellett Schobert Norbi, illetve a Tesco és a Spar képviselői is beszéltek a netes stratégiájukról.
Összeszedtük az ismertebb cégeket, amelyek logót váltottak idén.
Saját maga gyártotta le a tricikli összes alkatrészét, így az belekerült 2,5 millió forintba is, ettől lett egyedi a járgány, amiről kávét fog árulni egy olyan vállalkozó Debrecenben, aki amúgy állami alkalmazott is.
Nemzetközi piacra, magánszemélyeknek értékesítenének.
Videós hirdetéseket készítenek a sztárok a multiknak, amelyeket zabálnak a látogatók.
Tom Szaky újrahasznosított szemétből vált milliárdossá, most fikciós realytit forgat.
A Google segítségével ma már szinte bármit mérni lehet egy honlapon, azonban nem mindent érdemes, és van, amit egyszerűen muszáj.
Az email marketing nagyon hatékony eszköz a kisvállalkozások kezében. De nem mindegy, mikor küldjük ki a hírlevelet. Vagy mégis?
Ötletes és szórakoztató kampányok, amiket zabálnak a fogyasztók. A kulcsszó: a kreativitás.
Egy tanácsadó szerint a magyar cégeknek le kellene válni a Facebookról.
És ez Magyarországon is gyorsan el fog terjedni.